اعتلاي بسيج را در خدمت به مردم مي‌دانيم

به گزارش خبرگزاري بسيج، سردار غلام حسين غيب پرور، رئيس سازمان بسيج مستضعفين در مراسم ميثاق هزاران نفر از بسيجيان ولايت با آرمان‌هاي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي كه در صحن اصلي حرم امام خميني(ره) برگزار شد، گفت: خدا را شاكر هستيم كه در هفته ديگري به نام بسيج، توفيق يافتيم تا در كنار مرقد مؤسس بسيج حضور پيدا كنيم تا بار ديگر با آرمان‌هاي امام راحل و ملت بزرگوار تجديد ميثاق كنيم. وي با بيان اينكه روح بسيج حركت و تحول در مسير انقلاب است، ادامه داد: بسيج زماني مي‌تواند به حركت خود ادامه دهد كه حركت و تعالي‌اش در مسير انقلاب باشد. 
سردار غيب پرور با اشاره به اينكه بسيج رهرو ولايت و الگويي است كه امام راحل ترسيم كردند، اظهار داشت: اگر حركت امام(ره) و سير تحول‌آفرين انقلاب آغاز نمي‌شد، اساساً از نهضت اسلامي و پيروزي انقلاب و تداوم و استمرار آن خبري نبود، امام به ما ياد دادند، كه حيات، نشاط و تعالي در حركت و تحول است.    بسيج را از حركت نگاه دارند، ديگر بسيج نيسترئيس سازمان بسيج مستضعفين خاطر نشان كرد: از فرماندهي كل قوا به واسطه فرماني كه براي همه دولتمردان به خصوص بسيج، سپاه و ارتش در خصوص كمك به زلزله زدگان صادر كردند و امروز نيز به مناطق زلزله‌زده سفر كردند، تشكر مي‌كنم. وي تصريح كرد: امام(ره) از مسير نوراني كه پيامبر(ص) ترسيم كردند، تبعيت نمود و امروز رهبري معظم همان آدرس را به ما مي‌دهند، بسيج آن زماني مي‌تواند به حركت نقش‌آفرين خود ادامه دهد كه معتقد به تحول و حركت در انقلاب اسلامي باشد. سردار غيب پرور با بيان اينكه روزي كه بسيج را از حركت نگاه دارند، ديگر بسيج نيست، گفت: اگر ولايتمداري، توسل و تمسك به ولايت را از بسيج حذف كنند، هيچ چيز براي بسيج نمي‌ماند، بنابراين درس ولايتمداري، آموزه اول قاطبه بسيجيان است، مختصات ديگر، بسيجي اهل درك و فهم و بصيرت عميق بوده و شرايط را خوب مي‌فهمد و درك مي‌كند و به اقتضای آن شرايط در دفاع از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي قيام مي‌كند.     اعتلاي بسيج را در خدمت به مردم مي‌دانيمسردار غيب پرور ادامه داد: حركت مستمر بسيج داراي ويژگي‌هاي متعددي است و اول اينكه در راه ولايت است و بدون ولايت چيزي ندارد. بسيجي شرايط را خوب مي‌فهمد و داراي درك بالاست. وي تاكيد كرد: دشمن ستيزي را يكي ديگر از ويژگي‌هاي بسيج مي‌دانم و افتخار بسيج، خدمت به مردم است و در حادثه زلزله در غرب كشور اين مسئله به خوبي مشاهده مي‌شود. رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه ما اعتلاي بسيج را در خدمت رساني به مردم مي‌دانيم، خاطر نشان كرد: بسيجي بايد بداند در دوران غيبت بايد خود و جامعه را براي آمدن امام زمان(عج) آماده كند زيرا قرار است براي حكومت جهاني عدالت گستر آماده شود. 
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينكه دشمنان نمي‌خواهند نامي از اسلام باشد و از روز اول پيروزي انقلاب به دنبال توطئه عليه انقلاب اسلامي ايران بودند اظهار داشت: ملت ما امريكا، رژيم صهيونيستي و حكومت‌هاي ظالم منطقه را به خوبي مي‌شناسد و فريب نمي‌خورد چرا كه ما نه گفتن به دشمن و نهراسيدن از دشمن را از امام(ره) و رهبري معظم انقلاب آموخته‌ايم.